8/08/2011

Ne kadar yiyeceğinize bırakın tabağınız karar versin

It is not easy to be healthy nourished. Besides if you are on a diet, it is more difficult to keep going. What if I say that I know a plate for you?
This product is designed by Hafsteinn Juliusson for HAF and is taken photos by Rui Pereira . I couldn't find its price(if you know. please write me:)) but I want to share the idea.
  Sağlıklı ve düzenli beslenmek o kadar kolay bir iş değildir. Hele bir de diyet yapmaya karar verdiyseniz işin içinden çıkmak ve yemenin ucunu kaçırmamak gerçekten büyük çaba gerektirir. Peki sizi kalori hesabından kurtarabilecek bir tabak biliyorum desem...
Bu ürün Hafsteinn Juliusson tarafından HAF için tasarlanmış, Rui Pereira tarafından fotoğraflanmış. Her ne kadar fiyatını arayıp bulamasam da fikir olarak paylaşmak istedim.



    Actually it is simple but creative idea.
Aslında fikir çok basit ama çok yaratıcı olduğu kesin. 


There are 3 types for 3 different people and it is planned on the plate by colours.
3 farklı yeme düzenine göre hangi besin türlerinden ne kadar yemeniz gerektiği seramik tabağın üzerindeki renklerle belirlenmiş. 



And the meaning of the colours are written on the back .
Enjoy your meal:) but promise me no cheating:)
 Tabağın arkasında renklerin anlamları yazıyor. Size kalan ise tabağı bu düzende doldurup afiyetle yemek. Hile yapmak yok ona göre:)


What do you think about this product? Does it make diet process easier and amusing?
Is it a good gift alternative or not?
Kisses
Sizce işe yarar bir tasarım mı? Diyet yapmayı eğlenceli hale getireceğini düşünüyor musunuz?
Hediye olarak versek mesela bu tabağı, kafamıza atma olasılıkları nedir insanların?
Sevgiler

4 comments:

  1. Bayıldım ben bu fikre :)Diyette olduğum için de ayrı bi güzel geldi, kesinlikle biri bana hediye etse kafasına atmam gider sarılırım :D
    Güzel bir do it yourself projesine de aday bi çalışma ayrıca :) tuttum bunu:)

    ReplyDelete
  2. :)bence de kendin yapabilirsin çok rahat gonç(kısalttım):) hatta yaparsan paylaşırsın biz de görür seviniriz:)

    ReplyDelete
  3. bu cok guzel bir fikir hemde tabaklar cok eglenceli gozukuyor! nerde satiliyor bir fikrin varmi?
    http://maffionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. :)şimdilik nerede satıldığını bulamadım evy sanırım daha yeni tanıtımı yapılıyor haber alır almaz yazacağım mutlaka:)

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...