8/08/2011

She will be ok




Sometimes,all you can do is waiting.Sometimes all you have to do is waiting... To wait and to think positively...To wait and to hope the best...To wait and to put some colour on yourself to motivate...
After I heard about the accident, I started to think about my life, my time that spent with her, her smile, her ideas... It is really hard to imagine the worst outcomes. But no, she will be ok in days. Everybody believes it so. It will be...She is strong...Wish her luck for her struggling.Pray for her or just send positive energy to her. I know she will win. I am waiting good news, it is all I can do. 
I put lots of colours on me today. Because sometimes colours make you feel better. I took this photo when I try not to think negatively and it works. Now I pray for her and thinking about her being better... 
I do not allow comments for this post. It is just for her. If you want to say sth please say best wishes for her inside. She can feel it. 

Bazen beklemek yapabileceğiniz tek şeydir. Beklemek yapmanız gereken tek şeydir bazen. Beklemek ve pozitif düşünmek...Beklemek ve en iyisini ummak. Beklemek ve biraz renk ekleyip motive olmak...

Kazayı duyduktan sonra birlikte geçirdiğimiz zamanları düşündüm, sürekli gülümsemesini, fikirlerini...En kötünün geleceğini düşünmek gerçekten çok zor ama o zaten iyi olacak. Herkes iyi olacağına inanıyor. Kesin iyi olacak.Çünkü o güçlüdür. Siz de mücadelesinde ona şans dileyin, dua edin ya da iyi enerji gönderin. Biliyorum sonuçta kazanacak.

İyi haberlerini bekliyorum, çünkü yapabildiğim tek şey bu şu anda.

Bugün çok renkli giyindim. Çünkü bazen renkler insanı iyi hissettirir. Bu fotoğrafı da kötü şeyler düşünmemeye çalışırken çektim. İşe yaradı diyebilirim. Şimdi onun için dua ediyorum ve hep iyi olacağını düşünüyorum.

Bu yazı yorumlara kapalı. Çünkü sadece onun için yazıldı. Eğer bir şey söylemek isterseniz içinizden iyi dilekler gönderin o hisseder.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...