12/04/2011

Lego ile ne yapamazsınız?

Yeniden merhaba:) Sınav dönemi üstüne uzun bir tatil yapmam gerekiyordu ama sanırım bu tatili abarttım:) Umarım bundan sonra daha sık buralarda olacağım.

Madem geri döndük o zaman keyifli bir postla başlayalım istedim. Eski mocha'yı takip edenler lego sevgimi bilirler. Bu yılbaşı ağacını gördükten sonra legolardan yapılmış beğendiğim tasarımları sizlerle paylaşayım istedim. Hadi bakalım çocukluğunuza dönüyoruz...
Do you like to play with lego? Then this post is definetly for you:)After seeing photos of this christmas tree in London. I decided to check lego designs and here are designs that I liked most.  
Kullandığım usb'ler genelde siyah-düz-sevimsiz. Sanırım bundan bir tane bulamazsam kendim yapacağım:) 
My usbs are black-simple and not lovely like this. If I can not find I will do myself:)
Böyle bir toplantı masasında çıkacak yaratıcı fikirleri tahmin bile edemiyorum:)
Şaka bir yana ileride evimde böyle bir parça bulunmasına karar verdim. Yine iş başa düşecek:)
I wish I will have this kind of piece in my future house:)
Lego boyutlarını 1000le çarpın üstüne de bir cam ekleyin. Sehpanız kullanıma hazır. Gerçi bu 1000le çarpma sürecini nasıl yaparsınız bilmiyorum:)Çok sade ama çok güzel bence.
Simple but inspiring. I like it.

Yukarıdaki sehpada 1000le çarpma yöntemini bulamayanlar 1000 tane lego bulup bu sandalyeyi yapabilirler bence:) Ahh gerçekten çok güzel.
I want this chair......

Bilgisayar kasanıza legodan bir kılıf geçirdiğinizi, her gün kişiselleştirip üstüne notlar bırakabildiğinizi düşünün.
Ne dersiniz hoş olmaz mı?:)
And inspiring-useful pc case....

Aklınıza daha ilginç tasarımlar geliyor mu? Ya da legoyla yapamayacağınız bir şey var mı?:)
 Pazar gününün son saatlerini iyi geçirmeniz dileğiyle.
Sevgiler-öpücükler
Do you have any other idea? Or do you know anything that cannot build-make with lego?
Have a happy sunday
Kisses
ps: Çok acıktım. Şu anda bu big mac in hayalini kuruyor olabilirim:))
ps: I am really hungry and dreaming about this big mac:)

photos via: designboom,collect3d,theverge


1 comment:

  1. bi ara yemek masasınıı görüp ben de araştırmıştım lego ile yapılanları.. evimin bir köşesinde mutlaka olacak sanırım..

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...