1/05/2012

Final döneminde yapılması gerekenler


Sanırım çoğunuz final dönemlerinin neye benzediğini biliyorsunuz. Eğer biliyorsanız beni anlayacağınıza eminim, bilmiyorsanız da bu sürecin neye benzediğini görmeniz yararınıza olur diye düşündüm. Kısaca tek düşündüğüm sizlersiniz, yoksa siz kendimi oyalıyorum mu sandınız?:)


İşte bu dönemde bir öğrencinin kesinlikle yapması gereken şeylerin listesi:

1) Bulabildiğiniz bütün sosyal ağlarda on-line olun! Mümkünse hocaları çekiştirin, son dakika notu isteyin, hayatınızda 1 kereden fazla görmediğiniz insanların profiline dadanın ve tüm fotolarını gözden geçirin!!!

2) Blogunuza giriş yapın! Blogunuz yok mu? Eee ne duruyorsunuz hemen kendinize bir blog açın hatta blogunuz varsa bile ikinciyi açın, tumblr deneyin, tam zamanı gerçekten!:) Biliyorum ders çalışmadığınız için vicdan azabı çekiyorsunuz o yüzden yazı yazmayın ama temayı değiştirebilirsiniz mesela...Bloga en uygun yazı tipini bulun ya da siz daha iyi bilirsiniz sonrasını:)


3) Dolabınızı açın, elinize geçen kıyafetleri deneyin! Giyin, takın, takıştırın bir güzel eğlenin!
4) Kıyafet eğlencesi yetmedi mi? Giydiğiniz her kıyafetle aptal fotoğraflar çektirin! Picasa'yı açın kolaj yapın renkleriyle oynayın...

5) Mutfak gözünüze dağınık mı göründü? Bulaşıklardan başlayın! Sanırım temizliği bitirdiğiniz yer apartman merdivenleri olacak:)


6) Mailleriniz birikmiş hepsini temizleyin, bu arada silmeden önce hepsine göz atmayı unutmayın!!!

Şu anda vicdan azabı çektiğimden huzurlarınızdan ayrılıyorum. Ama oyalanmak için siz neler yapıyorsunuz çok merak ediyorum:) Yeni fikirlere açığım bu konuda:)

Kalpler öpücükler
<3

2 comments:

  1. ben albeni kek yiyorum devamlı. dur tadına varayım sonra çalışırım diyorum. kek bitince de bakkala gidip bir iki tane daha alıyorum. onlar bitince yine gidiyorum. sonra gece oluyor.

    ReplyDelete
  2. uff çok zormuş!:)kek sevmediğim için yerine cips koydum aldığım bütün kiloları finallere borçluyum

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...