1/06/2012

Şaşı :(


Temmuzdan beri arka bahçemizdeydi Şaşı. Az önce öldüğünü öğrendim ev arkadaşımdan. Kendimi çok kötü hissediyorum çünkü kendimi suçlamaya başladım. Acaba aç mı kaldı? Acaba ona yaptığım kutu arkada olunca içine girmedi diye mi oldu? Çok çirkindi şaşı, ama çok da güzeldi...Biz eve girerken kapıda bekler, ne yapar eder içeri girerdi. Ayağımızın altına dolanır, ayağını ezeriz yanlışlıkla kısık sesle miyavlar asla bağırmazdı. Yemek yerken annesinin onu dövmesine de aldırmaz hala biz onu sevelim diye uğraşırdı.

Annesi 1aylıkken istemedi, dövmeye başladı, o da bize sığındı. Annesini kovalamak benim görevimdi. Onu her gün sevmek ise ev arkadaşımın.Yaklaşık 7 aydır bizim kedimizdi o. Biz büyüttük onu.Camın önü sessiz ve kedisiz kaldı. En çok üzüldüğüm noktaysa gerçekten biz bir şey yapamadık çok savunmasızdı kendi başına.

No comments:

Post a Comment

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...