3/15/2012

BETMEN - Eğlenceli bir internet komedi dizisi geliyor



Merhaba,
Bugün tembelliğim üzerimde sanırım. Yağan kar da tembelliğimi ikiye katlıyor. Biraz tembellikten kurtulmak gerekiyor sanırım o yüzden küçük bir yazı gireyim istedim.
Aslında yazacağım yazının modayla alakası yok ama bahsetmek istediğim küçük bir proje var.
Arkadaşlarımın da içinde bulunduğu yeni internet komedi dizisi, Betmen.

video

Betmen'in İstanbul maceralarının anlatılacağı diziyi çok yakında kendi internet sitesinde izleyebileceksiniz.
O zamana kadar facebook sayfasını beğenebilir, twitterdan takip edebilir ve ilk bölümden haberdar olabilirsiniz.

Betmen Facebook Sayfası
Betmen Twitter

Ben ilk bölümü heyecanla bekliyorum. Peki sizce nasıl bir dizi olacak Betmen?
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

2 comments:

  1. Teşekkürler, takibe aldım facede, merak ettim şimdiden..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Umarım beğenirsin. ilk bölümü çok yakında duyurulacak

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...