3/14/2012

Günün Kombini - Bahar çiçekleri

Erguvanların açmasını dört gözle bekliyorum sanırım. Her yer pembe mor olsun bir an önce:) Ama erguvanlar açana kadar üzerimize kalın bir şeyler almamız şart. Zımbalı jean şortunuzu çiçek desenli gömleğinizle kombinleyip zıtlık yaratabilirsiniz. Bu zıtlığı siyah deri ceketiniz ve botlarınızla pekiştirip asi ruhlu ama duyarlı kadın baş rolünü kapabilirsiniz. Saçlarınızı yandan örmeyi ya da tepeden toplamayı deneyin. İşte hazırsınız. 
Sevgiler

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

5 comments:

  1. açsınlar artık içimiz ısınsınnn yaz gelsin ben çizme giymekten usandım artık.... gömlek çok güzelmiş ayrıca:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de bıktım havalardan artık. Ama sağı solu da belli olmuyo:( bugün güneş var dün kar yağıyordu... Biraz daha sabretmeliyiz sanırım

      Delete
  2. i have just discovered your blog. Your blog is interesting, adorable! Mind to follow each other?

    www.modishYou.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...