3/28/2012

Günün kombini - Hava değişimi



Bugün biraz asilik var içimde. En umursamaz t-shirtümü üzerime geçirip, eteğime çizgiler çekip, altına da düz ayakkabılarımı giymek herkese hadi canım güle güle demek istiyorum.
Tabii ki değişen hava mocha'yı derinden etkiliyor (bknz: günün kombinleri:)) Bu asilikte baharın başına buyruk davranmasının büyük payı var.
İşte bu yüzden bugün için önerim bahar gibi olmanız. Güvenilmez ama değişen, kendi kafasına göre takılıp küçücük çiçeklere bile yaşam hakkı tanıyan, seven ama kendiniz ezdirmeyen...
Sizin bugün için kombininiz nasıl olacak peki?
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

6 comments:

  1. bugün asililk tavanda hava buzz oldu yine:(çizgili eteği pek beğendim:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dün hava nasıl davrandığını bilmiyordu sanırım bir sıcacık oldu bir soğudu:)

      Delete
  2. ya ama hala hava buz be canım yaz gelse mis mis tril tril gezsek hepimiz benim de etek favorim ama ince olanlar çizgili giymeli yoksa devasa gösterir malum sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle öyle çizgili yerine belki düz bir renk daha iyi olur özellikle basenleri olanlar için:) Hava soğuk evet ama bu kombini bir çorap belki bir de ceketle bahara uygun hale getirebiliriz sanırım:)Çünkü ben çok sıkıldım kalın kıyafetlerden artık

      Delete
  3. I like so much this gorgeous outfit you created!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  4. Thank you:) I wil def. check your blog:)

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...