3/07/2012

Günün kombini - Kahve molası


Havalar güzelleşiyor gibi buralarda. Yağmur geliyor olsa da ben güneşi gördüm artık.(Hava durumu benden sorulurmuş gibi oldu bu kombin önerileri postlarında:)) 

Sanırım bugün bir saat de olsa güzel bir kahve molası vermeye kararlıyım. Size de tavsiye ederim. Botlarınızı daha çıkarmayın ama elbiselerinizi kazaklarla kombinleyip bahar havasına girebilirsiniz. En sevdiğiniz arkadaşlarınızı arayıp günün yorgunluğunu akşam kahvesiyle atmayı unutmayın. 

Mutlu kahve molaları:)

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

6 comments:

  1. ne kadar romantik bi kombin:) bu kombinle ferforje sehpalarda kahve içmek istedim:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. selam,
    çok güzel paylaşımlar var bu blogda..
    keşfettiğime sevindim :)
    takipdeyim...
    sevgiler

    ReplyDelete
  3. cok mutlu oldum begenmene.umarim zaman ilerledikce daha iyi olur daha cok seversin:)tesekkurler:)

    ReplyDelete
  4. Super kombin olmus cnm eline saglik

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...