3/22/2012

Günün Kombini - Mevsim Bahar


Aslında günün kombini yazısını çarşamba günleri yazıyordum ama küçük bir aksaklık oldu:)
Şu anda hemen hemen böyle bir kombinle çıkıyorum dışarıya. Sadece hırkayla dışarı çıkabileceğim günleri ise çok özlemiştim. O yüzden sizde jean şortunuzun üzerine bir t-shirt geçirin düz ayakkabılarınızla rahatlığınıza rahatlık katın.
Benim tek eksiğim bisikletim sanırım. Bol çiçekli günler:)
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

5 comments:

  1. Dışarda hava gerçekten böylemi ben içerde donuyorumda bu kombginle dolaşmak için işten ayrılabilirim:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. daha bile guzel:)hirkami cikardim az once

    ReplyDelete
  3. süperrrrrrrrrrr kombnn hava süperrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  4. :) evet ama soğudu akşam hava:)

    ReplyDelete
  5. This is really a beautiful Outfit and i think a perfect combination! The flower shirt is awesome and i love the shoes, bag and the coat!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...