3/13/2012

Saçlarımla derdim var



Ahh mevsim geçişleri ve moda...
Her mevsim değiştiğinde biz de değişmek istiyoruz sanırım. Özellikle gelen mevsim baharsa. 2-3 gündür saçlarıma takmış bulunmaktayım. Saçımı hiç değiştirmeden geçirdiğim en uzun süre bu olabilir. Aylardır boyamıyorum ya da kestirmiyorum... Beni tanıyanlar bilir ki bu benim için garip bir durum. Ve sanırım bu garipliğe son verme zamanım geldi:)



Pinterest sağ olsun bu isteğimi kamçılıyor ve her gün karşıma çıkardığı güzel saç modelleriyle aklımı çeliyor. Hadi biraz ilham alalım ve seçim yapalım birlikte.  
Kendime not: Bu modellerin çoğu sende böyle durmayacak haberin olsun:)
Aklımdan geçen tüm saçlarıma kıyıp kısacık kestirmek aslında. Ve maalesef ki bu konuda bir çoğunuzun ihtiyacım olan cesarete ihtiyacım yok. Sadece kesim konusunda güvenebileceğim birine ihtiyacım var. Yoksa karar vermem 3 saniyemi alabilir.
Diğer seçenekler ise sadece kakül kestirmek ya da sadece rengini değiştirmek. Sanırım yaza uygun olarak açık bir kahve ya da sarı yapmayı deneyebilirim. Sorun şu ki saçım açma işlemine karşı dirençli ve genelde rengini açmak çok zor oluyor. Sarı yerine cart turuncu olarak sinirle çıkabiliyorum kuaförden. Kaküle gelince her kestirdiğimde pişman oluyorum. Uzaması kabus gibi oluyor. Ya da ilk aşağıdaki ilk seçenek gibi benim için uzun sizin için kısa model gibi yaptırabilirim. Çok fazla gördük bu modeli geçen yıllarda ama en rahat kullandığım model olabilir.


Sanırım rengini değiştirmek en mantıklı seçenek. 
Ya da hiç bir şey değiştirmeyip aşağıdaki gibi toplayıp çıkmaya devam etmek.
Siz ne düşünüyorsunuz?



 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

12 comments:

  1. saçların düz ve uzun ise,,,hepsini aynı boy kestirip tatlı bir karamel tonuna boyatabilirsin...düz fön ile muhteşem duracaktır eminim...

    ya da;katlı kestirip su dalgası yapıp kızıla yakın yumusak bir renk tercih etmelisin..
    Öyle tepeden kıvırıp toplayınca saç çok kırılıyor,yapma bence..doğal bırak:)

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haklısın tepeden toplayınca çok kırılıyor ama çoğu zaman acele evden çıkarken en kolayı:) Saçım düz değil maalesef ama benim de düşündüğüm kızıl-bakır-kahve arası bir ton(nasıl olacaksa:)) yapıp rengini şu anki haliyle bırakmak. saçım uzun ve dalgalı zaten şu anda:)

      Delete
    2. uzun dalgalı ve yumusak renkler her zaman iyidir ..herkes öle olsun ister...rengi deiştirince foto paylasırsın:) boyalardan inoa ' nın karamel tonunu çok sevdim ben ..bi bak derim :*

      Delete
    3. Hemen bakıyorum:) Renk değiştirince ve değiştirmeden önce foto paylaşıcam sanırım. zaten artık kendi fotolarımı da paylaşsam fena olmaz diyordum hayalet gibi oldum bu blogda biri yazıyor ama kim olduğu belirsiz gibi:)

      Delete
  2. saçlarım kızıl ama başkasının saçında kızıl görünce aklım hep onda kalıyor:S örnek ikinci foto sağ alt birinci resim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O fotoğraftaki kızıl rengi ben de çok sevdim. Saçlarım o renge yakın bir şey olacak bu gidişle:)

      Delete
  3. cnm yüzünü görmediğim için net olarak şu diyemem ama mademki çok sıkıldın değişiklikte istiyorsun olmuşken tam olsun derim ilk eklediğin sarısın kısacık saç modeli oldukca hoş duruyor hem yenilik olur senin için hemde moral olur ne dersin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah o kadar çok tepk aldım ki arkadaşlarımdan kısa saç olmaz diye. Şu anda biraz daha uzun kullanacağım sanırım... Ama mersine gittiiğimde yapacağım ilk iş saçlarımı kestirmek olacak galiba. Sanırım hala mersindeki kuaförüme güveniyorum en çok.

      Delete
  4. kısacık kes hayatında bir değişiklik olsun

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)nermin'e de dediğim gibi mersine gitmeyi bekliyorum sanırım kestirmek için o zamana kadar rengini değiştirip az değişiklikle idare edeceğim:)

      Delete
  5. bir çılgınlık yap komple kes hepsini

    ReplyDelete
    Replies
    1. hala karar veremedim bir de araya sınavlar girdi:)

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...