4/18/2012

Günün Kombini - Staj görüşmesi


İki gündür staj görüşmelerine gidiyorum. Zaten çok severek yaptığım bir staj var şu anda ama çok azcık boş vaktimi de değerlendirme peşindeyim. Hatırlarsanız bu yazımda iş görüşmelerinden bahsetmiştim ama bu görüşme çok kurumsal bir iş olmadığı için biraz daha hafif olsun istedim kıyafetim. Havanın çalkantılı durumu ise sabahtan beri seçimlerimi değiştiriyor. Sanırım en sonunda böyle bir kombinle çıkacağım evden. Sade ve klasik görünümlü. Canım topuklu ayakkabı da giymek istemiyor:) Sizce nasıl görünüyor peki?

Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

4 comments:

  1. çok yerinde olmuş ama dediğin gibi yağmurda babetlerle üşüyebilirsin aklında olsun içimdeki anne çöıktı:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babetleri küçük topuklu botlarla değiştirdim zaten fırtına yağmur babet saçma bir seçim olacaktı:)

      Delete
  2. harika bir seçim bence de bol şanslı geçsin günün tatlım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canım çok teşekkürler:) İyi geçti merak ediyorsan:))

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...