4/10/2012

İlkbahar şortlarını nasıl giyerim?

Sınavlar ara vermeye zorluyor ama kısacık aralarda hemen bloga koşuyorum merak etmeyin:) 
2 Hafta daha sürecek sonra finallere kadar rahatız.
İki gündür hava yine canımızı sıktı ama yarın tekrar güneşli olacakmış o yüzden gönül rahatlığıyla şortlara göz atabiliriz diye düşündüm ve sizin için bahar şortlarını nasıl giyersiniz yazısı hazırladım bile:)
Bu sene şortlar her yerde özellikle kumaş şortlar blazer ceketlerle kombinleniyor benden söylemesi. 
Dolabınızda böyle şortlar var ama nasıl giyeceğinizi bilmiyorsanız belki ilham alırsınız hadi başlayalım.


Gri şortunuzu gri ve siyah üstlerle birlikte giyebilir çantanızı canlı renklerden seçerek bu sezonun iki trendini bir kombinle 12den vurabilirsiniz.

Beyaz şortlar karşımıza çok çıktı bu sezon. Beyaz renk olmadan koca bir yazı geçirmek pek de mümkün değil zaten:) Beyaz şortlarınızı kremlerle, pastel  tonlarla ya da yine beyazlarla giyebilir, hareket katmak için metalik renklerle tamamlayabilirsiniz.
Spora belki  böyle gitmiyorsunuz ama spor kesimler klasik kesimlerin tamamlayıcısı şu aralar. Blazerinizi pastel tonlarda seçerken şortlarınız ışıldayabilir. Etnik desenleri de çantanıza eklediniz mi hazırsınız.

Desenlerin bu sezon çıldırdığını biliyoruz. Desenleri şort ve ceketinizde ya da sadece şortunuzda kullanarak gününüze eğlence katabilirsiniz.
Şimdilik fikirler bu kadar:) Koşarak sunum hazırlamaya gidiyorum.
Peki siz şortlarınızı nasıl kombinleyeceksiniz bu sezon?

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

3 comments:

  1. artık havalar ısınsın istiyorum. şort giymeyi özledim:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende özledim çorapsız şort giyebilmeyi:(

      Delete
  2. Ben genelde yazlıkta şort giyerdim ama artık öyle moda oldularki neredeyse işe de şortla gidicem:))

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...