4/16/2012

Muller Van Severen mobilya koleksiyonu

Tasarım odaklı mobilya koleksiyonlarını sevdiğimi biliyorsunuzdur. Muller Van Severen'in mobilyalarını gördüğümde ise bir parça içim aydınlandı. 
Ben çoğunlukla dünyaya ilham almak için bakıyorum sanırım. İzlediğim filmler, okuduğum kitaplar, bir obje, açan çiçekler... Hepsi ilham kaynağım olabiliyor. Bu koleksiyon da benim için ilham verici özelliğe sahip. Sade duruşu ve fonksiyonelliği, rahatlığı ve renkleriyle evimin bir köşesine koyup masasında saatlerce çalışabileceğim, kitap okuyabileceğim ve raflarına her gün değişik fikirler doldurabileceğim mobilyalar bana kalırsa.
Siz ne dersiniz?




Bu fotoğraf da çalışma aşamasını gösteriyor:)



Detaylı incelemek için siteye göz atmayı unutmayın.
photos via trendland.com, mullervanseveren.be


Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

1 comment:

  1. Enteresanlıkla kalmamış ötesi bir mobilya modeli olmuş bunlar, portatif olsalar bari daha kullanışlı olurlardır :)

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...