5/16/2012

Günün kombini - Hadi gidelim



Günün kombinlerini özlediniz mi?:) 
Güneşle problemler yaşıyorum şu anda. Beni mayısı bekle belki gelirim diye kandırdığı için kendisine biraz kızgınım. Los Angelas'a yerleşip stalkerlık yapacağım güneşe. O yüzden de bu kombini oraya göre hazırladım. Zaten İstanbul yokuşlarında bırakın paten kaymayı düz ayakkabılarımla yürüyemediğim için yerinde bir karar oldu bence. Siz ne dersiniz? Toplanıp gitsek mi?:)
Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

6 comments:

  1. Oh I love this colours!!
    Kissess,
    eldisenoeslenguaje.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have to fel energetic these days:)

      Delete
  2. tişörte bayıldım! ah ah california da olur bence.. orda da bolca güneş var, hem tam patenlik ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet aslında LA ile tüm california yı kast etmiştim:)Gitsek ya:)

      Delete
  3. şunların hepsini istiyorum. paten çanta tişört bileklik acil. öptüm kib.

    ReplyDelete
  4. hepsi hepsi, hatta paten çanta tişört ve bilezik acil!

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...