5/07/2012

Nasıl giyerim? - Trençkot

Trençkotlar hakkında küçük bilgiden sonra nasıl giyerim postu biraz gecikmeli olsa da geldi:)
Sadece 3 örnek hazırladım çünkü hem havanın iki gündür mükemmel olması hem de aslında sınırsız kombin yapabiliyor olmak beni 3. de durdurdu. Olabildiğince günlük kombinler hazırladım. Nedense jeanlerin ve desenli elbiselerin üzerine daha çok yakıştırıyorum trençkotları galiba.




En çok hangisini beğendiniz?
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

3 comments:

  1. üç nolu görseli ilham verici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keşke İstanbulda da bisiklet sürebilsek:(

      Delete
  2. Amazing sets and my fav is the first one!

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...