5/03/2012

Sizi mocha ile tanıştırayım:)



Sanırım artık mocha'nın tam anlamıyla neye benzediğini görmeye ihtiyacınız var:) 
Ya da benim kendimi göstermeye ihtiyacım var bilmiyorum:) 
Her neyse günün kombini, dün bu şekilde giyinmeme sebep oldu. 
Ne yapalım ben de böyle bir bloggerım işte, kendi blogundan ilham alan:) Ay ne zormuş insanın kendini tanıtması, utandığımdan sırıtıp ve konuyu uzatıp durdum. 
Bu arada daha çok bilgi isterseniz 'about me' çok detaylı bilgi içermekte.
Tamam, tamam sustum! 
Bu arada bu yazımda saçlarımla ilgili kararsızlığımdan bahsemiştim. Hala karar veremediğim için öylece duruyorlardı ki dün canıma tak etti (yok artık!:)) gidip boya aldım. En azından beklerken düzgün durabilirler değil mi? 











Acemi pozlar ve diğer her şey için kusura bakmazsınız artık. 
Sevgiler:) 
Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

13 comments:

  1. haha beklediğğğiiim post :) yerim seni ben maviş maviş yaa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Beklentiye göre bu postta uçabildiğimi filan açıklamam lazımdı sanki:)

      Delete
  2. kendini tanıtman gerekiyordu artııık :) güzel oldu bu post! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bi fikri olsun okuyanların istedim:)

      Delete
  3. süpeer, ben de merak ediyordum, yüzünü gördük en sonunda :) saç rengimiz neredeyse aynı gibi şu anda, ben de yeni renk arayışındayım :) Tekrar çikolata kahvesi mi yapsam yoksa kızılımsı bir renk mi karar veremedim :) sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben açık kahve aldım:) adını bilmiyorum gerçi. Yeni köpük boyalardan deneyince onu da bi yazarım sanırım:)

      Delete
  4. jean and jean kızım benim daha fazla stil günlükleri lütfen

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Aslında öyle bi yüzümü gösterip kaçmak amacım. Yoksa gördüğün gibi pek iyi değilim fotoğraf çektirmekte:))

      Delete
  5. he tights are so cute!

    xAnna
    fairytalefrocks.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. çorapların çok şirin :) Siteni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler..:)

    nymphatthelake.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Teşekkür ederim, uğradım bloguna.

      Delete
  7. mochacımmm cok tatlısınn senınle tanıstıgıma memmnun oldum şekerim :)

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...