6/30/2012

DIY Köşesi - İki Renkli Şortlar

Eski jeanlerinizden çok kolay yapabileceğiniz diy fikri ile karşınızdayım.
İki renk şort trendi bu yazın en eğlenceli trendi bence.
Eski jeaninizi istediğiniz boyda kesip yapabilirsiniz. Boya olarak da neredeyse her kırtasiyede bulunan batik boyalarını kullanabilirsiniz.



İsterseniz soft ve pastel renkler tercih edebilir, isterseniz daha koyu renklerle rocker chic modunuza tam gaz devam edebilirsiniz. Bunlar da ilham verebilecek fotoğraflar.









 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

6 comments:

  1. Tesekkurler ziyaretin icin! Blogunu cok sevdim, tanistigimiza da sevindim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de sevindim:) blogumu sevmene de sevindim:)
      sevgiler

      Delete
  2. really must try to make a pair of my own!
    <3

    FASHION PHILOSOPHY
    www.fashionphilosophy.net

    ReplyDelete
  3. Demek bunları böyle yapıyorlarmıış! Geçen günlerde yırtık jean şort yapmıştım. En sevdiklerimden oldu hemen yeni sevgilim olarak bunu yapmayı planlıyorum :))

    ReplyDelete
  4. Malesef yaşadığım ülkede kendimin bişiler yapması birazcık pahalı, herşeyin hazır satılanı daha ucuz olduğundan ya ürünleri bulamıyorsunuz(boya,taş,zımba vs) ya da bulduğunuzda çok pahalı oluyor hazır almakla aynı fiyata hatta daha pahalıya denk geliyor :(
    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...