6/13/2012

Günün kombini - Yaz Geldi


Soğuk günlerde bol bol şikayet etmek için kullandığım günün kombini yazıları sıcaktan şikayet etmeye başlamak için tekrar geliyor:))
En son Levent'den Beşiktaş'a kabus gibi bir minibüs yolculuğu ile fark ettim ki yaz fena gelmiş ve ben bütün yaz çalışıyor olacağım.
O yüzden şikayet etmeye başlayabilirim (şaka yahu daha o kadar sıkılmadım sıcaklardan:))
Her neyse en açık renkli ve rahatından elbiselere yapışık bir halde yaşamaya başlayabiliriz değil mi? Yaz sıkıntısına bir de topuklu ayakkabı eklemek istemediğim için en renkli, eğlenceli düzler bizim olsun bu yaz!
Güneşin tadını çıkarın! Güneş kreminizi çantanıza atmayı unutmayın!
Sevgiler öpücükler:)
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

4 comments:

  1. o çantanın güzelliği:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet çok güzel:) yanlış hatırlamıyosam emilio pucci idi

      Delete
  2. This outfit looks really beautiful! I love the dress and the gorgeous pattern of the bag!! Such a perfect combination! Thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you:) I ll def. visit your blog

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...