9/20/2012

The Event | Vespa Academy

Last weekend I went to Vespa Event and drive Vespa for the first time. It was really amazing experience for me and I have new passion right now:) Thanks to Bumerang-a network for Turkish bloggers- we learned lots of valuable information about Vespa and driving motorbikes. I hope you enjoy the photos.
Geçtiğimiz hafta sonu benim için çok keyifli bir etkinlikle başladı.  "Bumerang Deneyim Günleri" kapsamında bu ay gerçekleşen etkinlik Vespa Temel Sürüş Eğitimi olunca katılmakta şart oldu tabii:) Vespa Academy'de farklı alanlarda yazan bloggerlarla buluşup Galip Hoca'nın verdiği bilgiler eşliğinde vespa üzerinde keyifli bir gün geçirdik.



Daha önce hiç motor kullanmamış biri olarak aslında biraz korkuyordum -en büyük korkum da motorun elimden kaçıp gitmesi benim peşinden koşturmam sonra motorun devrilmesi... diye gidiyordu:)- ama korktuğum başıma gelmedi. Zaten bu yazdığım senaryonun imkansızlığını da motorun üzerinde hareket etmeye başladıktan sonra anladım-ben en fazla motorla bir yere çakılabilir ya da üzerime devirebilirdim:)- Açıkçası beklediğimden kolay ama daha fazla dikkat gerektiren bir eylemmiş motor sürmek. Kolay dediğime bakmayın yine de çok gergindim motorun üzerinde:) Ama kesinlikle çok keyifliymiş:)




 Temel sürüş eğitimi sırasında öğrendiklerimiz ise hayat kurtaracak bilgilerdi. Bir motorcu için trafik işaretlerinin önemini, tehlikeli anlarda ne yapmamız gerektiği, ve bakmakla görmek arasındaki farkı-hayır motorcular sadece bakıyorlar görmek için bakmak onlara yasak:) artık biliyoruz:) Zaten fotoğraflardan da anlayacağınız üzere pek dikkatli dinledik.



Eğer içinizde biraz bile olsa motor tutkusu, özellikle de Vespa hayranlığı varsa Vespa Academy ile iletişime geçmenizi tavsiye ediyorum. En fazla 10 derste İstanbul trafiğine tam bilgiyle çıkabileceğimizi söylediler. Ayrıca motor ehliyeti almayı düşünüyorsanız da doğru adres. Motor sürmeyi denemek istiyorsanız ya da hafta sonu değişik bir etkinlik arıyorsanız arkadaşlarınızı da yanınıza alın ve Ulus'a doğru yola çıkın:)
Vespa hayranı olarak Vespa sayfasını beğenmeyi de ihmal etmeyin:)


Bloggersanız ve hala bumerang üyesi değilseniz sizi Bumerang Network'e alalım. Hatta dilerseniz bu kodu kullanarak üye olabilirsiniz (T107FAA2)
Sonuç olarak çok eğlendiğim ve yeni bir tutku edindiğim bu etkinlik için bumeranga teşekkür ediyorum:)
Sevgiler
Kiss Kiss

1 comment:

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...