9/05/2012

Mood Set | Fall Formula


I love fall and spring but I cannot dress up according to the weather. I have that weird logic, if it september I need jeans, cardigans and tights, if it is march I need dresses, cardigans and flats.If it is fall, it should be colder - even it is not- and if it is spring it should be warmer. I am not succesful at layering, I actually don't like it -too much clothes, it is boring! Anyway, I have this formula for both spring and fall; jeans, basic tees, cardigans and flats - yes that's it! It is predictable but it works! What is your formula for those seasons? Do you try to wear all your clothes which you know you are gonna miss them? Let me know:)
Hem sonbaharı hem ilk baharı seviyorum ama asla bu mevsimlere göre giyinemiyorum. Garip bir mantığım var, sonbaharsa soğuktur, ilkbaharsa sıcak, dolayısıyla eylülün ilk günündne itibaren jeanler, hırkalar ve çoraplara geçiş yapıyorum, martın ilk gününde ise elbiseler, hırkalar ve düz ayakkabılara ihtiyacım boy gösterir. Üst üste, kat kat giyinmeyi ise pek becerdiğim söylenemez - aslında hiç sevmiyorum, çok sıkıcı hatta bunaltıcı. Dolayısıyla çok temel bir formülüm var; jean, düz t-shirt, hırka ve düz ayakkabı. Hepsi bu kadar! Gayet tahmin edilebilir ama işe yarıyor! Peki sizin bahar ayları için formülünüz nedir? Özleyeceğinizi düşündüğünüz tüm kıyafetleri giymeye mi çalışıyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

1 comment:

  1. Gri salaş üst ve miu miu babetler muh-te-şem.

    designbydg.blogspot.com

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...