9/03/2012

Monday Syndrome | The Idea


Office girls know that it is really hard to manage both casual outfits and office looks at the same time - I even don't mention about the budget:) After I started to work my need for new clothes was really huge, I worked as an editor and now I work for internet based job rather than really corporate bussiness. It was quiete easy for me to adopt my wardrobe to office but I know I have some fresh graduated, junior readers who are gonna deal with formal working environment and need some advice. Sum up, I decided to write 'monday syndrome' every monday to give an idea for them- and also for casual office outfits. I hope you enjoy it!
Kiss kiss
Ofis çalışanları iş ve günlük hayat kıyafetlerini aynı gardırobun içinde idare etmenin zorluklarını iyi bilir - ayrılan bütçeden bahsetmiyorum bile:)
Çalışmaya başladıktan sonra yeni kıyafetlere ihtiyacım baya ileri seviyelerdeydi, önce editör olarak çalıştığım, şimdi ise yine internet tabanlı bir iş yaptığım için dolabımı iş yaşamına adapte etmek pek de zor olmadı. Ama biliyorum ki bu blogu okuyanlar arasında yeni işe başlayan ya da ofis için farklı alternatifler arayanlar mevcut. Tarzınızdan ödün vermeden ofis hayatına adım atmak için ilham almak da hiç fena olmaz diye düşündüm. Kısacası her pazartesi 'monday syndrome' (pazartesi sendromu) başlıklı yazılara başlamış bulunuyorum.Umarım biraz fikir verebilirim. İyi okumalar:)
Bol öpücük.
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

No comments:

Post a Comment

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...