9/04/2012

Trend Path | Peplum

This fall peplum is the key way to pop your outfit up -again:). You can try  peplum cut jackets and tops, skirts, -for sure- dresses and even pants. Actually I am kind of bored with peplum dresses but I really like peplum jackets and tops. What do you think about new peplum wave? Do you also think that this is the last season for peplum pieces or do you believe that it will last forever:)
Bu sezon kıyafetlerinize heyecan katmanın yolu yine peplumdan geçiyor. Peplum ceketleri, üstleri, etek ve tabii ki elbiseleri hatta pantolonları deneyebilirsiniz. Aslında ben bu görüntüden biraz sıkıldım- özellikle elbiselerden- ama ceket ve üstler denenmesi gereken alternatifler arasında. Peki siz yeni peplum dalgası için ne düşünüyorsunuz? Sizce de bu peplumun göreceği son sezon mu olacak yoksa sonsuza kadar devam edecek mi?



 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

5 comments:

  1. I think it's short lived, but I love it!

    ReplyDelete
  2. peplumlara bayılyıroum. takipteyim sevgiler

    ReplyDelete
  3. peplumu ben de çok seviyorum. aslında bu kadar trend olmadan önce de peplum detaylı elbiseler özellikle çok hoşuma giderdi. trend olduğu için bir süre bıktırabilir diye korkuyorum :) ama her zaman favorilerimden biri olarak kalacaktır sanırım :)
    www.fashionizelife.com

    ReplyDelete
  4. Peplum çok güzelde basenli olan bizler için imkansız :)

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...