10/09/2012

Trend Path | Maroon Love

 I remember my  mother had a maroon jacket and long blond hair when I was a kid. Now I have that jacket and I am looking forward to wear it this season. Whether or not you think it is an oldfashion colour, maroon is gonna rock you this season! Fall is a perfect season to wear this color anyway. I really want to see more maroon on me and on the streets for sure. So romantic!
Ben çocukken annemin bordo ceketli ve uzun sarı saçlı hali hafızama kazınmış sanırım. Şimdi o bordo ceket bana ait ve bu sezon kendisini giymek için pek sabırsızlanıyorum. İster eski moda olduğunu düşünün, ister bordoyu sevin, bu sezon bordo ortalığı yıkıp geçirecek gibi görünüyor. Bu sonbahar ve kış sezonunda hem kendi üzerimde hem de sokaklarda daha fazla bordo görmek üzere koşullandırdım galiba kendimi.




If you ask me, hımmm, I prefer maroon jackets, maroon hats, maroon dresses and maroon bags, oh I forgot, and maroon shoes... Sum up I like maroon everything. As I said before, it is such a cool color, isn't it? Oh my god, I think I fall in love a color! Weird me!!
Eğer benim düşüncemi merak ediyorsanız, bordo elbiseler, bordo şapkalar, bordo çantalar ve bordo ceketler, aa unutmadan bir de bordo ayakkabılar, kısaca bordo her şeyi istiyorum! Daha önce de söylediğim gibi çok güzel, pek güzel bir renk değil mi ama? 



And it is perfect for men too. I can tell that if you have a perfect body, guys please wear maroon, not only for this season, for all of your life time:) Look at them, am I wrong?:) 
Kiss kiss

Ayrıca bordo erkekler içinde mükemmel seçim. Eğer uzun boylu, geniş omuzlu iseniz lütfen sadece bu sezon değil tüm hayatınızı bu renkle geçirin sevgili erkekler! Şu arkadaşlara bir bakın, haksız mıyım ama?:)
Bol öpücük ve sevgi efendim
photos via tumblr,pinterest,lookbook.nu
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

6 comments:

  1. ben bordoyı detaylarda seviyordum ama bu sezon her şeyde sevicem sanırım en çok bordo etek istiyorum şuan en çok :)

    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nice post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes. Thank's! Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  3. nice blog ^^ loves it)

    follow me and i will follow you)
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    ReplyDelete
  4. I like every single piece in this post ,you make my day ..thanks

    ReplyDelete
  5. very nice ...
    one of my favourite colour as well !!!


    well done nice blog !!




    https://www.facebook.com/Afrogenik
    http://afrogenik.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...