11/12/2012

Happy Sunday | An early wishlist

Dear Santa,
I know you work for only 1 day in a year - and it is unfair! Anyway, I have tried  too hard to be nice this year so I think that I earned some credits from you. Here are my wishlist, please consider them and let me know if you can make it done or not - I do not like to wait in vain. By the way I hope you can make an exception and start to work earlier for me. For example, this week seems perfect to make them real! 

Merhaba Noel Baba,
Biliyorum yılda sadece bir gün çalışıyorsun - ve bu haksızlık! Neyse, Bu sene iyi bir kız olmaya çalıştım bu yüzden biraz puan kazandığıma inanıyorum. Şimdi oturdum ve isteklerimi yazdım, lütfen hepsini ciddiye al ve bu isteklerimi gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğini bana bildir - boşuna beklemeyi sevmiyorum da. Bu arada benim için bir güzellik yapacağına ve tüm isteklerimi erkenden gerçekleştireceğine inanıyorum. Mesela bu hafta benim için çok uygun!

1) I feel I am kinda loose my imagination. Please take some of Burton's and add mine. I will be appreciated if you put Johnny inside the box.
2) Oh, I need 5 hours extra for each day, I know you can figure out a solution for my problem. We can make it 3 if you are gonna have trouble.
3) I also need to write regular posts. I can find, edit and insert the images but maybe you can write the content for me. Or we can deal with sth else.
4) Don't you also think that I should move really nice, white apartment like that? This image is only for making it clear. I know you can make it better.
5) I do not know why to make up is too hard early in the morning! I am waiting for your advice, maybe you can put make up on my face just before I wake up!
6) Come on, I couldn't think that I am gonna miss camera for this list. You see, I really need one. And I do not want 5d or sth. Help me decide the model and pay the credit card!
7) It is little bit shame to ask tees from you. 10 or 15 works for this year! And you should congrats me not demanding any other clothes or shoes!
8) And if I do not believe your incredible talent to make things happened, I asked this too. I want little bit of Edie's independent style, some of Birkin's pure beauty, sweetness of Audrey, smile of Marilyn and coolness of Uma Thurman.
See it is not a long list!
Thank you in advance
with my best wishes and best kisses.
ps: the list is not in ordered, you can choose any of them to start!

1) Sanırım hayal gücümün birazını kaybediyorum. Mesela Tim Burton'ın hayal gücünün birazını alıp bana verebilirsin. Eğer Johnny'yi de kutunun içine koyarsan çok mutlu olurum.
2) Gün içinde ekstra 5 saate daha ihtiyacım var! Tahmin ediyorum ki bu problemime bir çözümün vardır. Eğer 5 senin için çok zorsa 3 ile de idare edebilirim.
3) Her gün düzenli yazılmış blog yazılarına da ihtiyacım var! Ben görselleri hallederim ama belki sen benim için yazıları yazarsın, olmaz mı?
4) Sence de artık güzel, büyük ve beyaz bir eve taşınmamın zamanı gelmedi mi? Bu fotoğraf sadece örnek vermek içindi, sen daha iyisini yapabilirsin biliyorum!
5) Sabahları makyaj yapmak neden bu kadar zor anlamıyorum! Mümkünse ben sabah uyanmadan hemen önce makyajımı yapabilirsin. Bunu her sabah yaparsan harika olur!
6) Hadi ama, bu liste için fotoğraf makinesini es geçebileceğimi düşünmezdin değil mi? Görüyorsun gerçekten ihtiyacım var! 5d filan da istemiyorum, sen markayı ve modeli seçmeme ve kredi kartını ödemeye yardım edebilirsin bence.
7) Tamam senden tişört istemekten utanıyorum ama hiç bir zaman yeterli sayıda tişörtüm olmayacağı için 10 - 15 tane bu sene için yeterli olur. Aslında senden başka kıyafet ya da ayakkabı istemediğim için beni tebrik etmelisin!
8) Senin inanılmaz yeteneklerine inandığım için bunu istemekte bir sakınca görmüyorum! Birazcık Edie'nin bağımsız stili, az biraz Birkin'in saf güzelliğinden, Audrey'in sevimliliğinden, Marilyn'in gülümsemesinden ve Uma'nın karizmasından gönderebilirsen sevinirim.
Şimdiden teşekkürler
en iyi dileklerim ve öpücüklerimle
ps: Liste sıralı değildir. Başlamak için her hangi bir maddeyi seçebilirsin.
   Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

No comments:

Post a Comment

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...