11/04/2012

Happy Sunday | Pyjamas


Every sunday, it is difficult to get out of my bed and start a day. Because it is the last day of the weekend, I also want to do something special. Most of time my pyjamas win the battle against my jeans. I even have my breakfast afternoon. 
Her pazar, hafta sonunun bitişine üzülürken bir yandan yataktan çıkmak istemiyor, bir yandan da boş günü değerlendirmek için yapacaklarımı düşünüyorum. Ama sonunda jeanimle pijamam arasındaki savaşı kazanan taraf pijamalarım oluyor ve kahvaltıyı bile öğleden sonraya erteliyorum.

While it is the sunday case, I couldn't say no to write lazy sunday post which is about pyjamas.
Halim böyle olunca tembel bir pazar yazısına hayır diyemedim ve pazar günü için en uygun kıyafete yani pijamalara göz atalım istedim.

I usually prefer t-shirt combinations as pyjamas, I hate buttons while I am sleeping and except cotton, all fabrics are my enemy. I'd like to wear really comfy ones so I usually cut the collars, I even don't name my sleepwears:)
Ben yatarken dünyanın en rahat kıyafetlerine sahip olmak istiyorum ve pijama benim için tişörtlü kombinasyonlar demek. Düğmeli modeller kabusum haline gelebiliyor, pamuklu kumaşlar dışındakiler ise mümkünse benden uzak olsun. Sıkıntılı bir insan olduğum için yakasını kestiğim pijamalar topluca bana dava açsa kurtuluşum olmayabilir. 

 Well... What is your pyjama preferences? Do you prefer any specific brand?
Peki sizin pijama tercihleriniz ne yönde? Belirli bir marka tercihiniz var mı? 

ps: I still haven't had breakfast:)
ps: Hala kahvaltı yapmam gerekiyor:)
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

3 comments:

  1. Pijama yazısını görünce atladım hemen :) Bir çeşit pijama manyağıyım sanırım ama sadece oysho`dakilerin. Dediğin gibi pamuklu ve rahat olanlarından ama. hele bir de üzerinde çizgi karakter varsa tamamdır. Normalde bazen ayakkabıya bile 100 lira fazla derken, 1 pijama takımına anında verebiliyorum o parayı :) Garip bi hal

    ReplyDelete
  2. kendin gibi biriyle karşı karşıyasın! şu an yatağın içinden bildiriyorum, kahvaltı için hala parmağımı kıpırdatmadım.. la senza'nın pijamaları (tişört - şort / pantolon olanlar) hem rahat hem şık oluyor, evet şıklığı da düşünüyorum hani :)

    ReplyDelete
  3. I like pijama style, it has something funny that I can't explain... anyway, great post!
    With love, Ladyfairy

    www.ladyfairy-scloset.blogspot.com

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...