11/17/2012

DIY Corner | How to renew your sweaters


It is almost winter and I suppose you already put your sweaters to the best place in your wardrobe. What about giving a second chance to your old sweater and make them shine with studs, jewels and pearls? I gathered some ideas for you and with your imagination as well old and boring sweaters will turn to be your favorite ones.
Kazaklarınızı yaz boyu saklandıkları yerden çıkardığınızı tahmin ediyorum. Sanırım onlara şöyle bir göz attınız ve giyebileceklerinizi dolabınızın en görünen yerine yerleştirdiniz. Peki kenara köşeye attıklarınıza ikinci bir şans vermek güzel olmaz mıydı? Bu sezon her yerde karşımıza çıkan zımbaları, incileri ve parlak boncukları bir araya toplayıp düz ve sıkıcı kazakları geri dönüştürmeye başlamak için hala geç değil! Sizin için bir çok fikir topladım, siz de kendi fikirlerinizle birlikte kış boyu üzerinizden çıkarmak istemeyeceğiniz kazaklar yaratabilirsiniz.
DIY A Cozy Pom-Pom-Sleeved Sweater (via
DIY sequin elbow patch sweater (via)
DIY A Bejeweled Sweatshirt (via)


 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

2 comments:

  1. çok süper fikirmiş.üçüncü sweet çok hoş olmuş

    ReplyDelete
  2. payetli kumaştan yama fikrine bayıldım bayıldımmmm harika bir fikirmiş
    takipteyim bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...