11/14/2012

Mood Set | Before I Sleep


I am so sleepy right now and I am using facebook to hypnotized myself. Scrolling down so quickly and up and down! Thanks to my new notebook I started to write daily posts again and I want to keep it even with my half closed eyes: )Being office girl in the morning and late night blogging sometimes can be like that. I really miss my student life. I am supposed to do lots of things in a day and after dinner there is no time even a cup of coffee. But I do not complain, yet.
Today I realized that I become more stylish in winter, I guees it is because of jackets, cardigans and tights. Are you like that too? 
By the way I throwed more than half of my clothes. I will mention about it in an other post!
Good night to me and good morning to you- I am not sure your time zone actually:)! 
O kadar çok uykum var ki, facebook hipnoz etkisi yapıyor üzerimde. Yeni bilgisayarımın şerefine her gün post yazmaya da başlamışken bu halimi korumak için yarım gözlerle size bu yazıyı hazırlıyorum:)
Sabah ofis hayatı, akşam bloggerlık bu kadar oluyor ki şu anda öğrenci hayatımı özlemle anmaktayım. Bir güne bir sürü şey sığdırmaya çalışıyorum artık, evde yemekten sonra bir de kahve içelim diyene kadar ise gün bitmiş oluyor. Ama şimdilik şikayetim yok, kar yağınca neler olur bilmem:)
Bugün fark ettim ki ben kışın daha güzel giyiniyorum, hırkaları, ceketleri, çorapları da pek sevdiğimden olsa gerek. Bir de 1 jean 1 tişört yetmiyor kış günlerinde malum. Siz de öyle misiniz acaba? Ama bir Akdenizli olarak hala montlara karşıyım:) Ocağın ortasında yün bir kazakla dışarı çıktığım şehri özlüyorum arada. Ama İstanbul'da gökten çamur yağsa seviyoruz bu şehri sanırım. Daha fazla uyku öncesi sayıklamasına dönmeden bu yazı huzurlarınızdan ayrılıyorum:) Bu arada kıyafetlerimin yarısından fazlasını sinir krizi geçirip attım. Buna başka bir yazıda değinmeyi planlıyorum. Takipte kalın!
Bana iyi geceler size günaydın!
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

2 comments:

  1. ah canım bengillerden değilsin sen :) ben kış sevmeyenlerdenimde ama kombindeki çizme ve çanta favorim olduuuu:)



    begumyagci.bogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kışı seviyorum ama benim asıl mevsimim bahar sanırım:) En çok baharda mutlu oluyorum:)

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...