11/21/2012

Mood Set | A simple life


I don't know if it is because of I am growing or because of sth else I started to think about more minimalist life than before. I fed up with all things around me, they are too much. I believe a simple life could be better at some point. Imagine how many times you look a picture of a white simple apartment and say that I want to live here? Or how many times you think that you have nothing to wear while you are siting infront of your huge closet? How much money you spend on those unnecessary staffs you have or on dresses you know you are never gonna wear? I want to change my habits on buying and collecting stupid staffs-I am not even a collector. I also want to be a smart shopper. I have some plans for it and I want to share them with you. So who is with me? Do you have any advice to be so? Could a simple black dress be the answer for all those questions? I am afraid not!
Artık büyümeye başladığımdan mıdır bilinmez ama sanırım artık daha basit bir hayatın hayalini kuruyorum. Çevremi saran bütün eşyalardan bıktım, çok fazlalar! Sade bir yaşamın daha iyi olacağına inandırdım artık kendimi. Kaç kere o beyaz ve sade evin fotoğraflarına bakıp orada yaşamak istiyorum dediniz? Ya da kaç kere koca gardırobunuzun önünde giyecek hiç bir şeyim yok derken buldunuz kendinizi? Hiç işinize yaramayacak kaç eşyaya ya da kaç kıyafete para yatırdınız? Harcama ve gereksiz şeyleri biriktirme alışkanlığımı değiştirmeye karar verdim kısaca. Bir de akıllı alış verişler yapmaya. Söyleyin bakalım benimle misiniz? Tavsiyeleriniz var mı? Belki de siyah bir elbise tüm soruların cevabı olabilir ne dersiniz? Korkuyorum ki değil!

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

5 comments:

  1. Sanırım son 1 yıldır akıllıca alışveriş yapmaya çalışıyorum :) Biraz zor olsa da alıştım. Giymeyeceğimi bildiğim şeyleri almıyorum artık, odamda gereksiz ne varsa atıyorum veya birilerine veriyorum. En güzeli sanki :)

    ReplyDelete
  2. Kesinlikle en guzel, ben de dolabimdaki butun gereksiz kiyafetleri atarak basladim ise:)

    ReplyDelete
  3. Ben de geçen gün battal boy bir çöp poşeti aldım. Ne kadar gereksiz şeyler almışım. Siyah kaliteli parçalar kesinlikle tercih etmeliyiz. Keşke siyahların parıltısı yıkadıkça solmasa. Füme parçalar da bizi kurtarabilir :D

    ReplyDelete
  4. Şu sıralar ben de fazlalıkları etrafıma dağıtmakla meşgulüm , çok iyi oluyor. Acayip rahatladım :)

    takibe aldım bloguma beklerim

    http://lifetoastylized.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bu aralar ben de akıllı alışverişe taktım kafayı. ne kadar lüzumsuz şey varsa da atıyorum. evde de fazlalıktan hoşlanmam zaten. gardrobumda da aynı şey geçerli olmalı, değil mi? klasik ve değerli parçalara yöneliyorum bu aralar... bir de şu çok istediiğim düz siyah deri kalem eteği bulabilsem harika olacak :)
    www.fashionizelife.com

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...