11/13/2012

Trend Path | Velvet


Velvet is one of my favorite fabrics. I like its touch and look. I like to manipulate velvet pieces, velvet chic dress with leather jacket or velvet skirt with lace and heels. It is all about your imagination and you can be anyone in your dreams with only a velvet something. You can be a princess or a rock chick or both at the same time. 
Kadife her zaman en sevdiğim kumaşlardan biri olmuştur. Dokusunu ve görüntüsünü pek sevmekteyim. Ayrıca kadife bir parçayı istediğiniz gibi manipüle edebilirsiniz, ya prenses ya rock chic ya da ikisi birden olmanızı sağlayabilir. 

It usually makes me think a cup of coffee, really good book and favorite songs. And of course David Lynch movie, Blue Velvet.
Bana her zaman bir fincan kahve, güzel bir kitap ve en sevdiğim şarkıları hatırlatır nedense. Aa tabii bir de David Lynch'in Blue Velvet'ini.


This season is the season of velvet to me. You should at least 1 piece and make it work with your wardrobe.
Enjoy the warm hug!

Bu sezon kadife yılı olabilir benim için. En azından 1 kadife parçanız olsun ve onu gardırobunuzdaki herhangi bir parçayla kombinleyin.
Ve kadifenin sıcak sarılışının tadını çıkarın! 


 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

4 comments:

  1. Kesinlikle benim için de kadife yılı bu yıl, bu sezon! Bayılıyorum! Kadifeden yapılmış her bir parça daha şık, daha güzel sanki ♥

    ReplyDelete
  2. Kadifeye bende bayılıyorum.. Dokusuna özellikle^^
    Bu sezon moda olması o kadar iyi oldu ki :)

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...