12/16/2012

The Event | Batik & Style-Boom ile Trikonu Yarat


Hafta içi Beril ile twitterda konuşurken Style-boom'un Batik ile yaptığı etkinliğe gitmeye karar vermiştik. Cumartesi günü yatağımın içinde burnumu çekip otururken gitsem mi gitmesem mi diye yaşadığım ikilem beni durdurmadı ve biraz hava almanın iyi geleceğini düşünerek elime geçenleri üzerime geçirip kendimi yollara vurdum(Dağlar bayırlar aşmadım tabii) İyi ki de gitmişim çünkü çok keyifli bir gün oldu cumartesi günü:) Buradan Beril'e bir teşekkür gönderiyorum o zaman.



Elime slikon almayalı, boncukları filan ortadan kaldıralı uzun zaman olmuşken masanın başında burnumu çeke çeke çalışmaya koyuldum. İncilerle şu sıralar aramız iyi olduğundan da önce incileri gelişigüzel yapıştırmaya sonra da araya biraz renk katmaya karar verdim. Ortaya çıkan sonuç da yukarıdaki gibi oldu. En soldaki fotoğraf ise bitmiş çalışmaların askıdaki hali.(DIY kazaklar yazımı hatırladınız mı?)



Dediğim gibi hastaydım, fotoğraftaki mallığım bu yüzden yoksa ben acayip fotojenik bir insanım, son zamanlarda kilo filan da almadım, saçlarımı da boyatmam ve kestirmem gerekmiyor. Ah bu hastalık beni ne hale getirmiş.
Beril ve Cansu ile çıkışta bir de kahve keyfi yaptık. Kahveye de güzel bir sohbet eşlik edince gün güzel başlamış güzel bitmiş oldu. Bu hikaye de burada bitti. Gökten 3 elma filan düşmedi ama tek sorun buydu. Neyse ben hastalığımdan kalan son kırıntılarla naz yapmaya gidiyorum.
Sizin hafta sonunuz nasıldı peki? 
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

No comments:

Post a Comment

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...