12/11/2012

Gift Guide | Art Lovers

Who doesn't like gifts? I guess, I love choosing a gift more than taking one. But I know most of you are confused about finding the gift. That's why there are lots of gift guides out there. I also want to share mine and maybe to inspire you!
I love art and all kinds of artistic staffs, thats why I started with art lovers and these guides will continue through this week. 
I think it is really easy to find a gift for art-souls. You can find nice collages or art dolls or good handmade pieces on etsy. If you have artistic view, you could even try to make something for them. They will be happy with this gift! Another idea is buying an art set or any material they can use for their art piece. They will always need those materials. Art books are also fantastic choice. Organizers and shelves also work for tiding up their studios. If you couldn't decide anything or if you don't have enough time, just buy a white t-shirt and some fabric paints. They will manage to turn that shirt into something amazing!
What do you think about this guide? Do you have more ideas? Or do you need advise to find a gift? Just hit to write a comment!  
Kim hediyeleri sevmez ki? Sanırım ben hediye almaktan daha çok hediye seçmeyi seviyorum. Ama sanıyorum ki bazılarınızın fikre ihtiyacı var. Bu yüzden ortalıkta milyonlarca hediye rehberi var zaten:) Benim hediye rehberi yazılarım da bu yazıyla başlamış oldu, umarım fikir verebilirler.
Sanatsal her şeyi çok seven biri olarak ilk hediye rehberim sanatçı kişiliklere. 
Bana kalırsa en kolay hediye alabileceğiniz insan çeşidi bu sanat sever arkadaşlar. etsy'de çok güzel kolajlar, el yapımı bebekler ya da sanat malzemeleri bulabilirsiniz. Eğer sizin de sanat ruhunuza işlediyse kendi ellerinizle yaptığınız özel bir parçayı hediye etmeniz onları çok mutlu edecektir. Diğer bir fikirse sanat malzemeleri satın almanız. Hem her zaman malzeme ihtiyacı içinde olan bu kardeşlerimize katkı sağlamış olursunuz hem de boşa gitmemiş bir hediye olur. Sanat kitapları da her zaman iyi alternatif olacaktır. Her zaman çalışma köşeleri dağınık olan bu kişilere derleyip toparlayacak raflar, sepetler almak da mantıklı bir fikir olabilir. Eğer hala karar veremediyseniz ya da zamanınız kalmadıysa en iyisi siz bir tane en beyazından tişört yanında da bir kaç renk kumaş boyası alın. Nasıl olsa onlar o tişörtü sanat eserine dönüştürecektir.
Sizce bu seçimler sanatçı ruhları yatıştırır mı? Daha iyi bir fikriniz mi var? Ya da hediye seçmek için yardım mı gerekiyor! Yorum yazmayı unutmayın!
ps: kendi adıma hiçbirine hayır demem:)
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

5 comments:

  1. Replies
    1. o kediyi alıp evime paşa yapmak istiyorum:)

      Delete
  2. bana 'inventing abstraction' veya tasarım/moda/grafik üzerine benzeri bir hediye almayı düşünen insana binlerce kalp gönderirim <3 ben geçici hediyelerdense defter, kitap, uzun süre beraber olacağım şeyleri daha çok seviyorum :)

    ReplyDelete
  3. ben de kedi resimli çerçeveyi beğendim:))) hala kime ne alacağıma karar veremedim ama kedi sezen arkadaşıma bu kedili detaylar güzel olabilir gibi geldi:)))

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...