12/15/2012

Gift Guide | Pink Dreams


Sneezee... I got flu...Sneezeee again... Because I am sick, I decided to be dreamer today. Thanks to all cartoons I've watched, I think the best color for dreamers is pink.
When trying to find a gift, it is sometimes easier to focus on color. You may try your friend's favorite one. According to your budget you can choose pyjamas, perfumes, beauty sets, jewels or notebooks. There are lots of alternatives, just keep the color in mind! sneeze...
Hapşuuuu... Grip oldum da...Yine hapsşuuu... Hasta olduğum için biraz hayallere dalmaya karar verdim. İzlediğim bütün çizgifilmler yüzünden de hayallerin rengini pembe sanıyorum.
Eğer hediye aramaya karar verdiyseniz bazen en kolay yol önce renge karar vermektir. Hediye alacağınız kişinin en sevdiği rengi belirleyip ona göre seçebilirsiniz mesela. Bütçenize göre; parfümler, pijamalar, takılar, kozmetik setleri, defterler...Kısaca bir sürü alternatifiniz var. Sadece renge odaklanın yeter. Hapşuuuu....
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

2 comments:

  1. çok geçmiş olsun! ben de hediye seçiminde hep kararsızımdır ama hediyelerin yanına bir de kendi yaptığım el yapımı deri bileklikler koymayı düşünüyorum, şimdi herkesin zevkine göre onları yapmaya uğraşıyorum:)))

    ReplyDelete
  2. First I wish you to get well soon and then I have to tell you how delightful i was with this post of yours!
    Super lovely!
    And I scrolled down on your posts via Bloglovin' and I must say I was shocked of how many same things you like as i like!
    Cool!!!
    Keep on posting because your blog is worth it!

    xx

    Ok, I'm a liar blog

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...