12/10/2012

Monday Syndrome | Shorts in Winter


Istanbul is rainy and cold, for me it is a season for shorts! I know it sounds little weird:) But let me explain, they are perfect with tights and boots, you can choose wool tights not to get cold and it is not disturb you in a rainy streets! Plus you could easily adapt the look to the office. 
Win-win-win! Don't you think so?
Have a perfect monday!
İstanbul yağmurlu ve soğuk olmaya başladığına göre artık şort sezonunu açabilirim! Biliyorum kulağa garip geliyor ama açıklamama izin verin; kalın çoraplarla ve botlarla mükemmel duruyorlar, yün çoraplarla giydiğinizde üşümeniz imkansız ve kolayca ofise uygulayabileceğiniz bir parça.
Sizce de öyle değil mi?
Harika bir pazartesi dileğiyle!
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

6 comments:

  1. ben de kışın daha çok şort giyenlerdenim galiba:))) çizmelerle ve botlarla giymeyi daha çok seviyorum, kışın pantolondan sıkılınca iyi oluyo:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesinlikle:) hem de çok rahatlar bence

      Delete
  2. those clothes are amazing the blouse and the sweater should be mine !

    ReplyDelete
  3. ne kadar guzel bi kombin... really inspirational:) ama Turkiye okadar soguk ki sort giymeye cesaret edilebilirmi bilmiyorum:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. diğer şehirleri bilmiyorum ama İstanbul'da pek rahat ediyorum ben şortlarla:)

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...