12/21/2012

The Editorial | Punk Geisha

Do you realize the recent Assian effect on fashionland! After appearing in fall collections, Asian impact goes on and it will be stronger in spring! It is already started to be in the editorials. Later, I will give more details about this trend deeply! Thoughts?
Balkanlardan gelen soğuk hava dalgası Istanbulda hayatı felç ederken biz Asya'dan gelen moda dalgasına kulak verelim. Çaktırmadan kış koleksiyonlarında kendine yer açan Asya etkisi, ilkbahar koleksiyonlarında karşı konulamaz hale geliyor! Editoriallarda da yer almaya başladığına göre kendimizi bu trende kaptırmamak için ben hiç bir sebep göremiyorum, peki ya siz? 





model: Lovisa Axelsson Hager
photography:  Nınja Hanna
stylist: Josef Forselius
hair stylist:  Philip Fohlin

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

4 comments:

  1. hafif çekik gözlere sahip olmam itibariyle bu modaya uyum sağları gibi geliyo:P Biraz ilham alıp bikaç da Asian inspired DIY yaparım:)))

    ReplyDelete
  2. Amazing images!

    Hannah x
    www.hannahlouisef.com

    ReplyDelete
  3. kürk beni her zaman etkiliyor. çok hoş parçalar. ben de yakın bir zamanda DIY projesi olarak yelek örmeyi ve yakasını da kürkle kaplamayı hayal ediyorum. bloguma beklerim. www.birazmoda.blogspot.com

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...