1/16/2013

Beauty | Perfumes




Mocha twitter'i takip ediyorsanız fark etmissinizdir, yılbaşı öncesi yeni bir parfüm arayışındaydım. Daha önce parfüm alırken ya belli bir markaya karar verirdim ya şişesini beğenirdim (evet şişesi yüzünden aldığım parfümler pek fazla olabilir:)) ya da zaten kullandığım bir parfümü alırdım. Ama bu sefer sıfırdan başlamaya karar verdim aklımda tek bir isim bile olmadan gördüğüm tüm tekin acarlara sevillere ykmlere debenhamsa artık aklınıza parfüm satılan neresi varsa hepsine girip onlarca parfüm kokladım ve itiraf etmeliyim ki bu süreç içinde kararsız başlayarak ne kadar büyük bir hata ettiğimi anladım.

Kesin bir kaç kriterim vardı başlarken; mesela vanilya notaların arasında yer almayacak, çok meyveli ve tatlı bir koku yerine pudralı baharatlı ya da fresh bir koku olacak, mümkünse set halinde olacak vs. Ama gelin görün ki milyon tane koku denedikten sonra zaten karar verme yeteneğiniz de kötüyse doğru parfümü bulmanız satış elemanlarının insafına kalıyor. Her markanın kendi satış elemanı olduğu için de yaklaştığınız bir standın görevlisi aynı markanın tüm parfümlerini suratınıza doğru pıss pıss sıkmadan bırakmıyor. Zaten yılbaşı telaşına indirimler de eklenince mahşer yerine dönen mağazalar insanı sinir krizine sürüklediği için parfümü alıp çıktıktan sonra yaptığım hatanın farkına varıp, sıfırdan başlayarak parfüm keşfetme işine tövbe etmiş olabilirim:)

Sonuç olarak parfüm aldım. Kendisine yavaş yavaş ısınıyorum. İlk başta tarafımdan pek hoş karşılanmasa da üzerime yerleştikçe daha çok sevmeye başladım. Bir sonraki yazımda tanıştıracağım sizlerle:)
Zaman zaman mocha'da parfüm yazıları görebilirsiniz hazırlıklı olun, ben yaptım siz yapmayın diye parfümler hakkında daha çok yazmaya karar verdim.
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

3 comments:

  1. yani parfümünü merakla bekliyorum...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Perfume galore <3

    http://garfunkelatmidnight.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I'm obsessed with perfume, I seriously can't get enough of it.

    Beautiful post, I'm following.

    xxx

    www.forevermissvanity.com

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...