1/08/2013

Lately | Snow in Istanbul


Bırrr...It is snowy outside and I could manage to write a paper in 2 hours and took the exam. Proud of myself:) Now I have coffee and music, and next thing is to a great movie. Any suggestions? Love snow from here and wish luck to others who are on the streets trying to reach their homes. Mocha is back and love you all. Take care and don't hurt yourself on the icy streets.
Bırrr... Dışarıda kar var ve ben bugün 2 saat içinde hem paper yazıp hem de sınava girmeyi başardım:) Kendimle gurur duyuyorum. Şimdi kahve ve müzik keyfi yapıyorum, sırada ise güzel bir film var. Tavsiyelere açığım:) Buradan kar çok güzel ama dışarıda evlerine ulaşmaya çalışan insanlara şans dilesem iyi olur. Hepinize sevgilerimi gönderiyorum ve son söz olarak mocha geri döndü diyorum. Kendinize dikkat edin karda düşüp bir yerlerinizi incitmeyin. 
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

3 comments:

  1. I couldn't help but smile when i saw your photos. They're so cute hahahahahah you look so cold and i like what you're wearing. Take care. I'm your 500th follower! congrats on getting to 500 :)

    http://halfnice.blogspot.hk

    ReplyDelete
  2. :)It is really cold and I usually feel like little kid when I see snow:)Thank you for being 500th follower

    ReplyDelete
  3. beyaz istanbulun kirliğini örtüyor...

    seviyorum karı

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...