1/11/2013

Mood Set | Winter Outfit

Skirt/etek: Amaya Arzuaga, Boots:Pour la Victoire, bag/çanta: Marc by Marc Jacobs, tights: Asos

Do you have a special formula for cold days? Tights are must wear for me. Pants are mostly disturbing on snowy and wet streets, instead, you can combine tights with shorts or skirts. Choose wool ones if it is really cold. And when it is still winter, go with winter trends that you like. For me those pop-art sweaters are perfect to wear few more times:) 
Soğukta üşümemek için formülünüz var mı? Benim soğuk kış günlerinde aklıma gelen ilk parça çoraplar oluyor sanırım. Yerde sürüklenip ıslanan paçaların aksine etek ya da şortla birlikte kesinlikle günün kahramanı oluyorlar gözümde. Ayrıca kış bitmeden sevdiğiniz kış trendlerini bol bol giyin! Mesela ben pop-art kazakları biraz daha giyeceğim için mutluyum!
 Kahramanlık demişken İstanbul'un yokuşlu yollarında kaymamak için kendime ayakkabı kar lastiği aldım - ismini bilmiyorum evet. Ayakkabının altına takılan küçük çiviler gibi düşünün, düz yola gelince çıkarabiliyorsunuz. İşte onlar sayesinde mahallenin kahramanı oldum, yokuşun başında kardan buzdan kayan kim varsa onları aşağıya indiriyorum. Diğer bir kahramanlığım ise sokaktaki kedilere yaptığım kedi evleri, bunu buradan yazıyorum çünkü şu anda penceremden güneş girmeye çalışsa da hava soğuk olacak. Siz de kedi evleri yapabilir, sokak hayvanlarına aç kalıp donmasınlar diye yemek verebilirsiniz. 
Sevgiler
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

2 comments:

  1. Kedi evini nasıl yaptın? Anlatırsan ben de yapmayı çok isterim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Duysev, kısaca koliyi strafor ya da kalın bir poşetle kaplıyorum içine de eski yün kazaklarımdan ya da polar kumaşlardan koyuyorum ki daha sıcak olsunlar. youtubedan bu videoyu buldum güzel anlatılmış bakabilirsin istersen http://www.youtube.com/watch?v=Kr-KLGrHqPs

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...