1/17/2013

Trend Path | Slogan Tees


I can easily define my style with 2 words; t-shirts & jeans. I have never had enough and I have never stopped buying tees.(Ssshh... shoes are out of conversation:)) 
If I am bad mood, ok, wear a tee and feel ok! If I am going out with a dinner, ok, a t-shirt would be prefect! If am sleeping, my t-shirt will be enough to wear. See?
I guess, if t-shirts were still underwear piece, I could come with an idea to wear them out, let them shine! 
Eğer stilimi tanımlamam gerekirse sanırım 2 kelime yeterli olabilir; tişört & jean.
Kötü ruh halime iyi gelen, özel bir yemeğe giderken bile üzerime geçirebileceğim tişörtler konu olunca  hiç bir zaman yeteri kadar tişörtüm olduğunu düşünemiyorum ve sanırım tişört almaktan da vazgeçemiyorum!(Ayakkabılar konu dışı şu anda karıştırmayalım lütfen:))
Sanırım tişörtler hala iç giyim parçası olarak giyilseydi, ben umursamayıp şimdi ki haliyle giyebilirdim. 




After all those words, you can tell how happy I am with all new t-shirt trends! And I am in love with ACNE spring collection! 
Thanks God! We have t-shirts! Don't you thinks so?

Tüm bu sözlerden sonra tişört trendlerini mutlulukla karşıladığımı söylememe gerek yok sanırım. Özellikle ACNE ilkbahar koleksiyonundaki tişörtlere takmış durumda olabilirim:) 
İyi ki tişört denen bir şey var! Siz de öyle düşünmüyor musunuz?
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

4 comments:

  1. yaw çok seviyorum bu basicleri ama gereksiz pahalı çıktılar düz bir tshirt işte alıp üstüne ben yazacağım bu gidişle :)))

    ReplyDelete
  2. bende tshirt iyiki var diyenlerdenim...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Im crazy about slogan tees and sweatshirts!

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...