2/08/2013

Let's Have a Coffee - February | What's Next


Is time so fast or Am I so busy? While I think the answers you can read about my tiny petite project! 
If you have followed mocha, you know about my projects with other bloggers. If you don't know you can read "the project" and "in front of your closet" posts.
This brand new project is to meet with another blogger for coffee, to have an interview and quick outfit shots! It is kind of blogger of the month concept but it is not a contest nor choosing the best! 
For February I ask questions to Eda, the blogger of a great blog, What's Next! We had a great day together and you will read about it on mocha! 
Let me think about who's next on March!
Kiss Kiss
Zaman çok çabuk mu geçiyor yoksa bu sıralarda çok mu yoğunum? Ben bu iki soruya cevap vermeye çalışırken siz de benim küçük minik proemi okuyun!
Mocha'yı az çok takip ediyorsanız diğer bloggerlarla küçük proje yazıları ortaya çıkarmayı sevdiğimi bilirsiniz. Daha önce yazdığım "mutluluk projesi" ve "gardırop önü" yazılarından sonra iş yaşamıyla birlikte biraz durulmuştu. Ama ne zamandır yapmayı planladığım bu küçük projeye başlamak için uygun zamanı bulduğum anda işe koyuldum:)
Proje aslında her ay bir bloggerla zaman geçirmek, outfit çekimi ve küçük bir röportaj yapmak. Ayın bloggerı konsepti ama tabii ki kimseyi yarıştırmıyoruz ya da en iyiyi seçmiyoruz:) Amaç tamamen sevdiğim bloggerlarla buluşup kahve içmek, sohbet etmek bunları da sizlerle paylaşmak:)
Şubat ayı için buluştuğum, sorular sorduğum, birlikte hoplayıp zıpladığım ve çok eğlendiğim blogger What's Next adlı blogdan tanıdığınız Eda. Kendisiyle geçirdiğimiz bu keyifli zamanı en kısa zamanda parça parça mocha'da göreceksiniz.
Şimdiden Mart için düşünmeye başladım. Söyleyin bakalım Mart ayında kimi görmek istersiniz?
Öpücükler
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

3 comments:

  1. talim ne ya =) talip olacak..allahım yazamıyoruuum çok heyecan yaptım =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) aklımdan geçiyodun az önce. hatta bugün neden sormadım ki diye düşündüm:)

      Delete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...