2/16/2013

DIY Corner | Bags

Most of my surfing time is spent on DIY projects. I love to be inspired by the projects and to gather pics but because of busy days I have barely created any. Now I have more organized life so you will see mocha DIY projects. Till then let me share some inspirations with you. 
Today's projects are focus on bags! Tell me which is your favorite one.
Internette dolaşırken en çok sevdiğim şey DIY projelerine göz atmak sanırım. Sürekli link ve resim biriktirsem de zamansızlık problemi yüzünden kendim uygulayamıyorum çoğunu ama hayatım biraz daha düzene girdiği için yavaş yavaş bu projelerden ilham alıp dikiş makinemin başına dönebileceğim sanırım. Madem şimdilik fikir aşamasındayız beğendiğim projeleri sizlerle de paylaşmak istiiyorum. Çok yakında mocha DIY projeleriyle de karşınızda olacağım.
Bu günün projelerinin ortak noktası çantalar. En çok hangisini beğendiğinizi söylemeyi unutmayın belki hep birlikte deneriz yapmayı:)





FIND
  • DIY piano clutch here 
  • DIY pool clutch here
  • DIY transperent clutch here
  • DIY laptop case here

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

8 comments:

  1. Piano olanı çok beğendimm ♥

    ReplyDelete
  2. çok şeker duruyorlar!

    blog buluşmasından döner dönmez bir şeyler karaladım hemen. çirkin kameramdan bir kaç fotoğraf çıktı.
    senden de yazı bekliyorum bak!
    tanıştığımıza çok memnun oldum. çok fazla konuşamadık. umarım bir dahaki buluşmada uzun uzun muhabbet ederiz :)
    bloguma beklerim

    sevgiler
    Esra
    eatpolishlove.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  3. çok hoşlar :D

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I love the piano and the transparent clutch! Thank you! :)

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...