2/22/2013

The Editorial | Factory Girl


Inspiration of costume.co March issue is too obvious! Sixties and Factory Girl style. Totally love the editorial! 
costume.co'nun Mart ilhamı yeterince açık! 60'lar ve Factory Girl stiliç Editorialın her bir karesiyle aşk yaşamaktayız! 


Who isn't inspired by Edie Sedgwick anyway?
Hepimiz için Edie Sedgwick ilham perisi gibi değil mi zaten?




model: Siri Tollerod
photography:  Jorgen Gomnaes
stylist: Hege Aurelıe Badendyck

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

5 comments:

  1. Fellow Norwegian Siri Tollerød is a gorgeous model :) Loving the pictures
    xoxo KJ

    ReplyDelete
  2. edie'ye zaafım var ve istisnasız her zaman edie'li postlarınla dikkatimi çekiyorsuun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim de zaafım var belli ediyorum sanırım bunu:)

      Delete
  3. bayıldım ben bu posta

    fotoğraflar mükemmel...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...