3/06/2013

Mocha's 10 | 10 Earrings



I like to buy earrings more than wearing them but I had to share those beautiful 10 with you! Tell me your favorite one! 
Küpe almayı çok seviyorum ama sanırım küpe takmayı o kadar sevmiyorum. Ama bu güzellikleri görünce aralarından seçim yapamadım ben de hepsini sizlerle paylaşmaya karar verdim. Ne dersiniz, en çok hangisini beğendiniz? 
  1. Shourouk
  2. Marc by Marc Jacobs
  3. Tom Binns
  4. Big Bang
  5. Kenneth Jay Lane
  6. kate spade new york
  7. Monica Vinader
  8. 1928 Jet
  9. Marc by Marc Jacobs
  10. Erickson Beamon
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

5 comments:

  1. 1 numara favorim.. aslında uzun zamandır tom binns hayranıydım ama shourouk'un kolyeleri & küpeleri & bilekleri resmen efsanevi güzellikte! tabi kate spade de severim çok çok, kalbim clutch'larından yana olsa da neon pembeler de güzel ^^

    ReplyDelete
  2. 1-2-5-9 bayildiiiiiim :))) bende aliyorum ama cok takmiyorum :)

    ReplyDelete
  3. Sizi daha önce blogunuzda fotoğraflardan gördüğüm için biliyorum, o nedenle sizin için ve size göre bir seçim yapacaksam; 2 ve 9 duyorum.

    Kendim de kolye olsalardı daha farklı seçim yapmakla birlikte; 2 - 4 -8 'i seçtim.

    Ama hepsi de gerçekten çok tatlı birbirinden hoş aksesuarlar. 3'in çok benzerinden blogumda kolye olarak yapmıştım. O yüzden onları da çok beğenirim. Sevgiler.

    ReplyDelete
  4. Love the Kenneth Jay Lane's #5! Thanks for the message on IFB!!

    http://styleon101.blogspot.com

    Style On,
    Alicia G.

    ReplyDelete

Looking forward to hear | Yorumlarınızı merak ediyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...